Sjuk och eländig.

Just nu känns det som om vad jag än gör så går det fel. Idag ska jag hålla en debatt i skolan och just nu har jag feber och ont i halsen. Det känns inte kul att gå och det känns inte heller kul att missa. Jag har ju redan varit sjuk så mycket...

Lisa är i skolan och skriver kemiprov. Hoppas det går bra för henne.

Blää.. allt är dåligt...

Det är lov nu men jag är sur.

Här är lite bilder från min och Lisas mando-promenad för ngn vecka sedan:

Lisa på Noréns gata :)


Vi kikade in, om man tittar noga kan man se att det står Norén på tavlan där :)



Vi mötte ingen Gustaf dock. Lika bra kanske, vi hade nog fått panik, haha.
 
Vet inte vad jag ska göra nu. Kanske lyssna lite på Håkan. Det var ett tag sen nu och det är ju konsert på onsdag. Ja det ska jag göra.. lyssna på Håkan och trösta mig själv.

Hejdå på alla :) // Elvira (Lisa är ju i skolan som sagt....)

Kommentarer
Postat av: Celine

Haha, sån där bild har jag också tagit! xD Dels på gatan och sen på tavlan.. haha! ;)

2008-10-24 @ 17:40:57
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: karin

man kan inte få fråga efter addressen? ;) hehe

2008-10-27 @ 16:44:48
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0