OJ.

Okej. Vi tar det från början.

Idag ska vi:

* Gå i skolan ( Elvira ska redovisa om bioinformatik)
* Gå hem och bli lite nervösa
* Åka till debaser medis, se mando, ställa fråga till mando, eventuellt besvara frågor om street teamet.
Allt detta i TV allså, lite komiskt eftersom Elvira tidigare sagt att hon ska "ducka för kamerorna". Nu går det inte att missa, om man säger så...
*RELEASEPARTYY! Det blir bäst, Mando på scenen igen och och en massa roliga människor kanske?

Blir en omtumlande dag. Men rolig :)



Kommentarer
Postat av: tittie

Shit vad bra mando var, eller hur? Och du skötte dig bra Elvira, i TV och allt. Skoj! :) Och jag såg Lisa tror jag, kände igen henne från bilderna. Er mamma (?) frågade mig om vägen efter att vi lämnat in jackorna! Tror det var er mamma iaf... :) Hoppas ni hade det skoj på reliase-partyt! (Fortfarande lite avis haha)

2009-02-11 @ 22:25:30
URL: http://tittie.devote.se
Postat av: adam

TV-tjejen som snackat med Mando. Inte varje dag man stöter på det någon sån!



Nu till saken. Jag tyckte du skötte dig otroligt bra. Själv hade jag förmodligen avlidit eller något liknande :D

2009-02-13 @ 16:41:23
URL: http://alltomadam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0