Sommarplaner och musiktips

Vi är nog lite galna, och speciellt Elvira. Hon har precis anmält sig till en sommarkurs i matte. Det värsta är att hon ser fram emot det. Men det säger man ju inte högt så shh..

Sommaren 2009 har goda utsikter att bli världens bästa sommar.

Nu ska vi tipsa om två saker:

1) Mikas nya EP! Vi har alltid älskat Mika och efter att ha spelat sönder Life in Cartoon Motion ser vi fram emot detta! Provlyssna på två låtar här.



2) En jättebra kanadesnisk tjej som sjunger finaste sångerna på franska. Lite som en blanding av Håkan, Hello saferide och Miss Li, fast på franska.. Kolla Coeur de Pirates här.



Det var allt den här morgonen. Ha en fin sommardag!
E o L

Kommentarer
Postat av: Margaux

åååh, hejsan! Vill bara påpeka att YOU MADE MY DAY den dagen eller iakllafall resten av tiden innen jag träffade mando! har du ramat in trummpinnen? Skulle jag gjort iallafall! hahah. Jaaa heeelt fantastiskt bra! <33

kram

2009-05-09 @ 00:30:23
URL: http://margaux.devote.se
Postat av: Jenny

Äntligen, dags att höra nåt från Mika nu tycker jag, hoppas hela hans kommande album är guld. Och jag har nog inga fler franska musiktips atm.

2009-05-11 @ 15:24:26
URL: http://pygmeestyle.blogg.sep

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0