Hej Hopp!

Ciao!
Lisa är på jobbet(som vanligt) och jag är hemma och väntar på 1000  klistermärken som borde anlända vilken sekund som helst.

Igår bakade jag 84 lussebullar med vänner :) De blev inte så goda dock, men väldigt fina.

Ikväll blire filmkväll hos R.

Jo juste, jag och Lisa är VIP på Mandokonserten :D Vi har lyckats smälta lyckan nu, det känns väldigt bra!

För att fira bjuder jag på Fleet Foxes, de är väldigt bra:





Tack o Hej
/ Elvira och en Lisa som lyser med sin frånvaro.

By the way: Det är så jäkla skönt med jullov!!!

Kommentarer
Postat av: karin

ååh, vad avundsjuk jag är. jag vill också vara VIP! ;P

Men du, det är väll du som är president för speciel unit i stockholm? :) jag undrar om det är möjligt att vara med där även om man inte bor i stockholm. Att man åker dit när det är något som ska göras?;)

2008-12-23 @ 14:31:48
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0