Jag dööööööööööööööör!!!!

Diana ringde precis och berättade att HON PRECIS TRÄFFAT ALEX TURNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag(Elvira, Lisa sover) blev helt hysteriskt glad och ledsen på samma gång, varför är jag hemma och tråkpluggar medan The Last Shadow Puppets är i Sverige!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Helt sjukt ju.. Men fy fan vad kul för Diana. Hon satt på rad fyra och sa att "man kunde typ peta dem i näsan, så nära var det". Haha :)

Hon rörde honom. Jag känner en av de sju dödsynderna. Avund.

Men imorgon ska jag få se alla bilder hon har tagit. Alltid nåt ;)

Idag när jag gick till skolan fantiserade jag om att The Kooks eller Mando Diao skulle ha konsert i Stockholm. Ett ögonblick trodde jag på mina fantasier och skuttade fram med ett stort leende på läpparna. Men sen insåg jag ju, att så är inte fallet.  :(

Vidare
undrade jag var Björn och Gustaf är någonstans. Jag och Lisa bor ju 3 respektive 5 minuter från dem. Men vi har ALDRIG sett dem på stadens gator. Var håller de hus? Ni kan inte gömma er för alltid!!!

Undrar förresten hur jag skulle reagera om jag  såg dem. Antagligen tappa andan, stelna, bli totalt paralyserad och orörlig. Ja, pinsamt nog är det nog den troliga reaktionen från min sida. Det är ju så jag reagerar när jag bara tänker tanken att de skulle dyka upp runt hörnet.

Bjuder på Mandos video Paralyze, tycker den passar in nu :)





Gaah, de är för bra <3
Jag och Diana har suttit i telefon i en timma nu, trots att hon har prov imorn och jag börjar tidigt. Men vi har pratat musik, the kooks, konserter, skola, festivaler och framtid. Så det var värt det :)

Men nu är det dags att sova! Imorn blir det hyllning till The Kooks eller Lars Eriksson eller Håkan Hellström eller The Hives. Det beror på. Kanske allihopa?

Gonatt..och kram :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

Tydligen så var alla mandogossar på the last shadow puppets.. man skulle varit där alltså.

2008-10-17 @ 21:27:53
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: Katjakaj och Bentebent

Jennifer L:Amagaad!! Skämtar du? Nu känns det ännu värre.... suck

2008-10-25 @ 16:02:42
URL: http://katjakajochbentebent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0